Усна народна творчість
Підсумок тесту
Завершено запитань: 0 з 10
Запитання:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
Інформація
Час потренуватися!:)
“Ви отримуєте від життя лише те, що наважуєтеся попросити. Не бійтеся підвищувати планку.” (Опра Уїнфрі)
Ви вже проходили тест раніше. Ви не можете пройти його знову.
Тест завантажується...
Щоб розпочати тест, потрібно ввійти або зареєструватися.
Щоб розпочати тест, потрібно завершити наступний тест:
Результати
Правильних відповідей: 0 з 10
Ваш час:
Час вийшов
Ви набрали 0 з 0 балів, (0)
Категорії
- Не присвоєно категорію 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- З відповіддю
- З відміткою про перегляд
-
Запитання 1 з 10
1. Запитання
Визнач жанр твору “Ой Морозе, Морозенку”
Правильно
Неправильно
-
Запитання 2 з 10
2. Запитання
Визнач, яким художнім засобом є виділене слово:
Ой Морозе, Морозенку,
Ти славний козаче,
За тобою, Морозенку,
Вся Вкраїна плаче.Правильно
Неправильно
-
Запитання 3 з 10
3. Запитання
Установи відповідність між уривком із твору та його жанром:
Сортувати елементи
- історична пісня
- балада
- календарно-обрядова пісня
- козацька пісня
- дума
-
"Не пий, Хмельницький, дуже Золотої Води, — Їде ляхів сорок тисяч Хорошої вроди".
-
Ой летіла стріла З-за синього моря. Ой де ж вона впала? — На вдовинім полі. Кого ж вона вбила? — Вдовиного сина.
-
Ой пущу віночок На биструю воду, На щастя, на долю, На милого вроду.
-
Попереду Дорошенко Веде своє військо, Військо запорізьке, Хорошенько. Гей, долиною, Гей, широкою, Хорошенько.
Правильно
Неправильно
-
Запитання 4 з 10
4. Запитання
Який із цих творів має автора?
Правильно
Неправильно
-
Запитання 5 з 10
5. Запитання
Який провідний мотив у пісні “Віють вітри, віють буйні”?
Правильно
Неправильно
-
Запитання 6 з 10
6. Запитання
Яким художнім засобом є виділене слово?
То не грім в степу грохоче.
То не хмара світ закрила, —
То татар велика сила
Козаченьків обступила.Правильно
Неправильно
-
Запитання 7 з 10
7. Запитання
Установи відповідність між уривком та наявними в ньому художніми засобами:
Сортувати елементи
- Протиставне порівняння, анафора
- синекдоха, епітет
- паралелізм, риторичне запитання
- постійний епітет, інверсія
- анафора, персоніфікація
-
То не грім в степу грохоче, То не хмара світ закрила, - То татар велика сила Козаченьків обступила.
-
Не вернувся Морозенко, Голова завзята. Замучили молодого Татари прокляті.
-
Єсть же люди, що і моїй Завидують долі: Чи щаслива ж та билина, Що росте у полі?.. Що на полі, на пісочку, Без роси на сонці… Тяжко жити без милого І в своїй сторонці!
-
Що на Чорному морі, На камені біленькому, Там стояла темниця кам’яная. Що у тій-то темниці пробувало сімсот козаків, Бідних невольників.
Правильно
Неправильно
-
Запитання 8 з 10
8. Запитання
Укажи ключові риси жанру балади:
Правильно
Неправильно
-
Запитання 9 з 10
9. Запитання
Укажи ключові риси жанру думи:
Правильно
Неправильно
-
Запитання 10 з 10
10. Запитання
Установіть відповідність між назвою твору та провідним мотивом:
Сортувати елементи
- звільнення козаків з турецької неволі
- уславлення народження Ісуса Христа
- проводи козака на війну
- смерть чумака далеко від дому
- оплакування померлого козака
-
"Маруся Богуславка"
-
"Нова радість стала"
-
"Засвіт встали козаченьки"
-
"Ой у полі криниченька"
Правильно
Неправильно