Настав час перевірити, що залишилося в твоїй пам'яті з перших п'яти тем з літератури:) Тест буде обмежений у часі - у тебе буде 45 хвилин, щоб виконати завдання. Бажаю успіху!:)
Перший проміжний тест з літератури
Підсумок тесту
Завершено запитань: 0 з 21
Запитання:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
Інформація
“Якщо ви думаєте, що ви здатні на щось, ви маєте рацію, якщо ви думаєте, що у вас щось не вийде, ви теж маєте рацію” (Генрі Форд).
Ви вже проходили тест раніше. Ви не можете пройти його знову.
Тест завантажується...
Щоб розпочати тест, потрібно ввійти або зареєструватися.
Щоб розпочати тест, потрібно завершити наступний тест:
Результати
Правильних відповідей: 0 з 21
Ваш час:
Час вийшов
Ви набрали 0 з 0 балів, (0)
Категорії
- Не присвоєно категорію 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- З відповіддю
- З відміткою про перегляд
-
Запитання 1 з 21
1. Запитання
У якому з цих творів ідеться про звитяжну боротьбу козаків з татарами?
Правильно
Неправильно
-
Запитання 2 з 21
2. Запитання
Установи відповідність між твором та його жанровим визначенням:
Сортувати елементи
- "Ой на горі та женці жнуть"
- "Чи не той то хміль"
- "Ой летіла стріла"
- "Засвіт встали козаченьки"
- "Маруся Богуславка"
-
Козацька пісня
-
Історична пісня
-
Балада
-
Лірична пісня
Правильно
Неправильно
-
Запитання 3 з 21
3. Запитання
Прочитай текст:
Єсть же люди, що і моїй
Завидують долі,
Чи щаслива та билинка,
Що росте на полі?Що на полі, що на пісках,
Без роси, на сонці?
Тяжко жити без милого
І в своїй сторонці!Обери два художні засоби, що використані в цьому уривку:
Правильно
Неправильно
-
Запитання 4 з 21
4. Запитання
Установи відповідність між сюжетним елементом та уривком із твору “Слово про похід Ігорів”:
Сортувати елементи
- Зачнемо ж ми, браття, // Від старого Володимира // До Ігоря сьогоденного. // Ігор сей, славен князь, // Міццю розуму оперезав, // Мужністю сердечною нагострив, // Ратного духу виповнився // Та й повів полки свої хоробрі // На землю Половецьку, // За землю Руську.
- Глянув Ігор на ясне сонце // Та й побачив — військо тьма покрила, // І сказав до дружини-вояцтва: // "Браття мої, друзі вірні! // Лучче нам порубаними бути, // Ніж полону зазнати! // А сядьмо, браття, // На бистрі свої коні, // На синій Дон погляньмо".
- Отоді за Олега Гориславовича // Сіялись-росли усобиці, // Гинули внуки Даждьбогові, // В княжих чварах віку позбавлялися, // Отоді в землі Руській // Не так ратаї гукали-покликали, // Як ворони крякали-кричали, // За трупи перекір маючи, // Чорні галки одна одну кликали, // На поживу вилітаючи у поле.
- Бились день та бились і другий, // А на третій, в південну годину, // Похилились Ігореві стяги! // Тут брати розлучились // Над рікою Каялою бистрою. // Не стало вина кривавого, // Закінчили своє погуляння русичі, // Сватів своїх добре напоїли, // Самі полягли за землю Руську. //
- У п’ятницю рано-пораненьку // Розтоптали вони полки погані, // Полки половецькі, // Стрілами у полі розсипались, // Умикали красних дівчат половецьких...
-
ескпозиція
-
зав’язка
-
авторський відступ
-
кульмінація
Правильно
Неправильно
-
Запитання 5 з 21
5. Запитання
Головна ідея “Слова про похід Ігорів” –
Правильно
Неправильно
-
Запитання 6 з 21
6. Запитання
Автором “Слова про похід Ігорів” є
Правильно
Неправильно
-
Запитання 7 з 21
7. Запитання
“Повість минулих літ” є
Правильно
Неправильно
-
Запитання 8 з 21
8. Запитання
Основна ідея вірша “Всякому місту – звичай і права” Г. Сковороди викладена в рядках
Правильно
Неправильно
-
Запитання 9 з 21
9. Запитання
Алегорія є провідним художнім засобом, використаним у творі
Правильно
Неправильно
-
Запитання 10 з 21
10. Запитання
Жанр гумористичної поезії, ефект у якій досягається тим, що героїчний зміст подається навмисно вульгарно, грубо, а про щось низьке говориться піднесено, називається
Правильно
Неправильно
-
Запитання 11 з 21
11. Запитання
Початок нової української літератури знаменує вихід твору
Правильно
Неправильно
-
Запитання 12 з 21
12. Запитання
Про кого з героїнь “Енеїди” йдеться в цих рядках:
…була зальотна птиця
І ззаду, спереду, кругом;
Червона, свіжа, як кислиця,
І все ходила павичом.
Дородна, росла і красива,
Приступна, добра, не спесива,
Гнучка, юрлива, молода;
Хоть хто на неї ненароком
Закине молодецьким оком,
То так її і вподоба.Правильно
Неправильно
-
Запитання 13 з 21
13. Запитання
Установи відповідність між епізодом з драми “Наталка Полтавка” та сюжетним елементом
Сортувати елементи
- експозиція
- зав’язка
- кульмінація
- розв’язка
- розвиток подій
-
Наталка співає пісню "Віють вітри, віють буйні"
-
Возний сватається до Наталки, та йому відмовляє
-
Зустріч Петра і зарученої Наталки
-
Возний просить Терпилиху благословити молодих
Правильно
Неправильно
-
Запитання 14 з 21
14. Запитання
Установи відповідність між твором української літератури та його характеристикою
Сортувати елементи
- "Енеїда"
- "Наталка Полтавка"
- "Катерина"
- "Чорна рада"
- "Кавказ"
-
Перший твір нової української літератури
-
Перший драматичний твір нової української літератури
-
Перший твір, написаний Тарасом Шевченком після викупу з кріпацтва
-
Перший український історичний роман
Правильно
Неправильно
-
Запитання 15 з 21
15. Запитання
Установіть відповідність між твором Тараса Шевченка та уривком із нього
Сортувати елементи
- Дивлюсь, цар підходить // До найстаршого… та в пику // Його як затопить!.. // Облизався неборака; // Та меншого в пузо — // Аж загуло!..
- За горами гори, хмарою повиті, // Засіяні горем, кровію политі. // Споконвіку Прометея // Там орел карає, // Що день божий добрі ребра // Й серце розбиває.
- Як понесе з України // У синєє море // Кров ворожу... отойді я // І лани і гори — // Все покину, і полину // До самого Бога // Молитися... а до того // Я не знаю Бога.
- Не дуріте самі себе, // Учітесь, читайте, // І чужому научайтесь, // Й свого не цурайтесь.
- Сирота-собака має свою долю, // Має добре слово в світі сирота; // Його б’ють і лають, закують в неволю, // Та ніхто про матір на сміх не спита; // А Йвася спитають, зараннє спитають, // Не дадуть до мови дитині дожить.
-
"Сон" ("У всякого своя доля...")
-
"Кавказ"
-
"Заповіт"
-
"І мертвим, і живим, і ненарожденним…"
Правильно
Неправильно
-
Запитання 16 з 21
16. Запитання
Зображення загарбницької політики російського самодержавства й лицемір’я священнослужителів є провідною ідеєю поеми
Правильно
Неправильно
-
Запитання 17 з 21
17. Запитання
Прочитай текст:
…а он розпинають
Вдову за подушне, а сина кують,
Єдиного сина, єдину дитину,
Єдину надію! в військо оддають!
Бо його, бач, трохи!У цих рядках використано
Правильно
Неправильно
-
Запитання 18 з 21
18. Запитання
Установи відповідність між твором та епізодом із нього
Сортувати елементи
- герой стає очевидцем прийому в царських палатах
- матір залишає дитину саму край дороги
- княгиня жорстоко мститься за загибель чоловіка
- герой більше за все цінує чистоту своєї душі та ясний розум
- до влади приходить політичний авантюрист
-
"Сон" ("У всякого своя доля…")
-
"Катерина"
-
"Повість минулих літ""
-
"Всякому місту звичай і права..."
Правильно
Неправильно
-
Запитання 19 з 21
19. Запитання
Події в романі “Чорна рада” розгортаються в такій послідовності:
Правильно
Неправильно
-
Запитання 20 з 21
20. Запитання
Кульмінацією історичної сюжетної лінії в романі “Чорна рада” є уривок
Правильно
Неправильно
-
Запитання 21 з 21
21. Запитання
Слова “наступає страшна година: перехрестить, мабуть, нас господь ізнов огнем да мечем. Треба нам тепер такого полковника, щоб знав, де вовк, а де лисиця. Послужив я православному християнству з батьком Хмельницьким, послужу вам, дітки, ще й тепер, коли буде на те ваша воля” належать
Правильно
Неправильно